W świecie mechaniki

wlanych należy do takich inwestycji, dlatego warto pomyśleć o ich ubezpieczeniu. Zazwyczaj bierzmy to pod uwagę już w momencie, gdy wybieramy źródło finansowania danej maszyny. Taka koparka, czy ładowarka sporo kosztuje i zwykle n

Dodane: 29-08-2016 12:26
W świecie mechaniki

Ubezpieczenie dla maszyn budowlanych

Są takie inwestycje, które znacznie obciążają nasz budżet, dlatego należy o nie odpowiednio zadbać. Zakup maszyn budowlanych należy do takich inwestycji, dlatego warto pomyśleć o ich ubezpieczeniu. Zazwyczaj bierzmy to pod uwagę już w momencie, gdy wybieramy źródło finansowania danej maszyny. Taka koparka, czy ładowarka sporo kosztuje i zwykle nie finansujemy jej za gotówkę, tylko w ramach pożyczki czy leasingu. W przypadku tego typu produktów oferuje nam się również wspomniane ubezpieczenie i warto z niego skorzystać, zważywszy, że dzięki temu możemy sfinansować ewentualne szkody, jakie w przyszłości mogą pojawić się w związku z jego użytkowaniem.


Finansowanie maszyn budowlanych w ramach leasingu

Leasing to doskonałe rozwiązanie dla każdego, kto nie ma wystarczających środków na sfinansowanie zakupu takiego sprzętu, jakim są maszyny budowlane. W ramach leasingu możemy zapewnić sobie korzystanie z maszyny przez okres jaki nas interesuje, płacąc jedynie określoną w umowie miesięczną opłatę, która ma pokryć użytkowanie maszyny i wszystko co się z nim wiąże, w tym między innymi tego typu kwestie jak modernizacja czy naprawa maszyn budowlanych. Są to w praktyce działania, które wynikają z bieżącej eksploatacji maszyny i w związku z tym są nieuchronne, dlatego warto wybrać takie rozwiązanie, które zapewni nam możliwość ich finansowania. Leasing jest jednym z nich.


Podwozie gąsienicowe

Budowa spycharki gąsienicowej

Główne podzespoły spycharki gąsienicowej to:

podwozie gąsienicowe,
rama główna,
nadwozie,
układ napędowy,
hydraulika układu napędowego,
osprzęt roboczy,
hydraulika układu roboczego.

Podwozie gąsienicowe

Podwozie składa się z dwóch ram trakcyjnych o konstrukcji skrzynkowej, które wyposażone są w rolki jezdne, rolki podtrzymujące, koła napinające, koła łańcuchowe, łańcuchy gąsienicowe z płytami gąsienicowymi. Ramy trakcyjne osadzone są na czopach wałów mocowanych do tylnej części ramy głównej oraz do wahliwej belki

stabilizatora.
Rama główna

Rama główne jest to jednolita konstrukcja spawana, utworzona przez połączenie ramy przedniej i tylnej. Do ramy przykręcone zamontowane są: chłodnice, silnik, przekładnia hydrokinetyczna (zmiennik momentu), skrzynia biegów, przekładnie boczne i elementy nadwozia.
Nadwozie
W skład nadwozia wchodzą: osłony boczne, dach silnika, błotniki, zbiornik paliwa, skrzynka akumulatorów, zbiornik układu hydraulicznego, kabina z klimatyzacją, pulpity, zewnętrzna osłona ROPS (ang. Roll Over Protection Structure).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Spycharka



© 2019 http://barcwarszawa.com.pl/