Marketing poligraficzny

Dodane: 10-11-2015 14:41
Marketing poligraficzny Naklejki przybierają rozmaite formy i kształty, są nawet naklejki wypukłe 3d wypełniane żywicą lub z tworzyw sztucznych. O różnych poligraficznych gadżetach.

Najważniejszy jest... papier

Papier w poligrafii i drukarstwie...jest chyba najistotniejszą, zaraz obok farb, rzeczą. Bez niego nie możliwy byłby druk. Papier jako tworzywo jest znany od 105 r. n. e., czyli od bardzo dawna. Jednak dopiero w okolicach XX wieku zaczęto wymyślać coraz to nowe rodzaje papieru do różnych zastosowań.

I mamy teraz papier kredowany, biały, śliski, pokrywany tworzywami sztucznymi itp. Wszystko to aby osiągnąć różne rezultaty druku reklamowego i publicystycznego. Od wyboru papieru zależy końcowy efekt drukowanej rzeczy, jej trwałość i wytrzymałość.


Mobilna reklama

Mobilna reklama na aucie to dobry pomysł dla lokalnego przedsiębiorstwa do rozreklamowania się. Takie naklejki na karoserię czy nawet pomalowania całego auta firmowego w reklamę. Jednak jak wszystko można tutaj również przesadzić, więc nie warto przekombinować tematu.

Czasami wystarczy bowiem prosta naklejka z logo i numerem telefonu, które bez problemu można zamówić w lokalnym zakładzie poligraficznym. Większość z nich oferuje również niskie nakłady naklejek reklamowych co może się przydać w każdej firmie.


Pojemne pojęcie: poligrafia

Sama poligrafia to dział szeroki jak morze i różne rybki w tym morzu pływają. Od prostych druków ulotek po wielkie bannery czy naklejki na szyby. Przy tak szerokim pojęciu czasami ciężko powiedzieć w czym dany zakład poligraficzny się specjalizuje.

Niektóre zakłady stawiają właśnie na niskonakładowe druki małoformatowe, inne na naklejki, a jeszcze inne tylko na druk wielkoformatowy. Co utrudnia czasami wybór jednego zakładu dla naszych zleceń, ale cóż rynek jest jaki jest, a cena usług i ich jakość też są rzeczami istotnymi.



© 2019 http://barcwarszawa.com.pl/